FanFiction - Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy

1
The Story od Heroes
Pokonanie Gai miało być ostatnim problemem w świecie herosów. Na Ziemi miał zapanować, spokój, radość i szczęście na wieki, jednak nie trwało to zbyt długo. Śmierć odebrała Percy’emu najbliższą mu osobę, bez której jego życie straciło sens, a cała wina o tę katastrofę spadła na Jasona, który w żaden sposób nie potrafi dowieść swej niewinności. Lecz kto w takim razie za tym wszystkim stoi? Tego nikt by się nie spodziewał, gdyż wszystkie tajemnice wychodzą na jaw, dopiero na samym końcu w najmniej oczekiwanym momencie…
MatrixirtaM

2
Koniec jest zaledwie początkiem  
A co jeśli nie tylko Grecy mieli rację?
Jeśli Chrześcijanie swoją wiarę zapożyczyli od Greków?
A gdyby tak na świecie był Bóg, patrzący z daleka, wciąż walczący w niekończącej się wojnie z swoim byłym przyjacielem - Diabłem?
A gdyby tak bogowie po prostu zataili samolubnie tę informację, by być najważniejszymi istotami świata?
A gdyby i Bóg, i Diabeł mieli córki z jednej kobiety, które są sobie najbliższe na świecie?
A gdyby tak je rozdzielić? Czy Melanie Charlotte i Isabelle są gotowe pozostać osobno na wieczność, dla dobra świata?
I najważniejsze, jaką rolę odegra tu miłość do drugiego człowieka?Nerissa

3
Między dwoma światami 
Gdy świat teraźniejszy mija się z rzeczywistością a los całego olimpu jest w rękach jednej zagubionej w czasoprzestrzeni i życiu dziewczyny...
Lynette

4
Elizabeth Watters
DZIEŃ, noc, DZIEŃ, noc? To na dniu się skupię. Według mitologii Starożytnych Greków istniał bóg, który potrafił władać słońcem, a imię jego Apollo. Sprawiał, że świeciło jasno lub jego blask nie docierał do miejsc, w których żyli wrogowie Olimpu. Mimo że te czasy odeszły kilkaset lat temu, historia nadal trwa. Córka boga słońca trafia do Obozu Herosów, niby nic- historia jakich wiele. Ale... ale coś ją różni od innych. Nie będę mówić teraz, bez sekretu nie byłoby zabawy, prawda? Zaczekaj a się przekonasz.
puck

5
Życie Herosa - czyli "zwykły" żywot pół-bogini.
Drzewo genealogiczne Jillian jest tak samo zwariowane jak świat, w który nagle wkroczyła. Moment, w którym pogroziła Erickowi kastracją miał już na zawsze zmienić jej życie. Niecodzienne sytuację to dodatek do i tak trudnego żywota, jaki ona do tej pory wiodła. Na szczęście Jillian jest niezwykle tolerancyjną osobą!
Pobicie. Włamanie. To normalne w buntowniczym życiu niemal każdego nastolatka!
Jednak każdy ma jakiś umiar.
Umiarem Jillian była prawda odnośnie pochodzenia jej matki, bo jeżeli „Jabłko od jabłoni daleko nie pada” oznaczy to, że ona jest potworem i wrogiem każdego herosa?
Mika Foggy

6
Oszukując samą siebie 
Oto mitologia w nowoczesnym wydaniu!
Silena Beauregard jest córką Afrodyty. Co roku jeździ na wakacje do Obozu Herosów, gdzie spędza czas ze swoimi półboskimi przyjaciółmi. Jej ojciec, otrząsnąwszy się po przelotnym romansie z Afrodytą, znalazł nową partnerkę, za którą Silena nie przepada. Dziewczyna ma kłopoty z czaromową, specjalnym darem bogini miłości dla jej dzieci, jej siostra chce odebrać jej stanowisko grupowej Afrodyty, a wszyscy, których poznaje, okazują się być nie tym, kim Silena chciałaby, by byli. A może to ona się oszukuje?
„Oszukując samą siebie” to opowiadanie, które pokazuje, że można się zmienić, pozostając nadal sobą, a prawdziwa miłość wcale nie objawia się już przy pierwszym spotkaniu.
Merr

7
Somebody Perfect
C: Za pięcioma, pfu!, siedmioma górami, za siedmioma rzekami żyła sobie…
A: Mordo, chyba bajki ci się pomyliły… . Odstaw już tą wodę z miętą i cytryną, rzuciła ci się na mózg.
P: Nie wierzę, że to mówię, ale ona ma rację – więcej mózgu, mniej wody z cytryną.
C: Spadajcie! Skoro jesteście takie mądralińskie, to same opowiadajcie! Ja chciałam po prostu temu nadać bajkowy image!
A: Bajka o porąbanych dziewczynkach z urojeniami? Uroczo, zadzwoń, jak wpiszą to do kanonu klas pierwszych.
P: Dokładnie, to będzie ciekawe – takie małe dzieci, a już wiedzą co to życie.
C: Nie znoszę Was.
A: Ja ciebie też, ja ciebie też. No, ale skoro ty nie umiesz niczego porządnie opowiedzieć, to ja chyba muszę… Cóż, poświęcę się...
P: No chyba ja. Proszę cię, Ann, ty opowiadasz jeszcze gorzej niż ona!
A: Nieprawda, Piper! Nikt nie opowiada gorzej niż Carmel!
C: Umiem porządnie opowiadać, tylko wy się co chwilę wtrącacie!
P: Bo gadasz bzdury!
C: Wcale nie!
A: Wcale, że tak! Wszystkie trzy to wiemy.
C: Dobra. Teraz wy opowiadacie, Panny-Wiem-Wszystko-Najlepiej.
* * * * * * * * * * * * * *
Cóż dużo mówić? Trzy dziewczyny z różnymi zainteresowaniami i dwoma prawdziwymi miłościami:
A: No, te dwie miłości to w dużym przybliżeniu, bo... .
P: Och, cicho siedź bananie jeden.
C: Luuuudzie, z kim ja pracuję? A teraz cicho mi tam, ja tu mówię!
Tak więc, dwoma prawdziwymi miłościami: pisaniem i rysowaniem. Gorąco zapraszam(y): http://somebody-is-perfect.blogspot.com/
Carmel, Ann i Piper

8
 Herosi też mogą żyć miłością.
Kontynuacja książki Percy Jacksona i Bogowie Olimpijscy
Mimo iż Pan Czasu został pokonany, świat herosów nadal jest zagrożony. Gaja się budzi, a Uranos powstaje. Według przepowiedni siedmiu herosów ma pojąć się zadania i zamknąć wrota śmierci.
Miłość Percy'ego i Annabeth dalej rozkwita. Młodzi są szczęśliwi. Po pewnym czasie zaręczają się.
Annabeth boi się jednego...."Dziecko Ateny w bitwie polegnie". Co jeśli chodzi tutaj o nią?
W jednej z trzech przepowiedni jest mowa, że Gaje może zabić tylko jedna osoba.
Dziecko.
Dziecko herosa z wybranej siódemki.
Czy młodym herosom uda się uratować swój świat?
Dżerr

9
Nowa Przygoda Herosów
Nazywam się Kate. Kate Wilson. Mam szesnaście lat. Jestem półbogiem. Mój ojciec należy do Wielkiej Trójki. Dzieci tych trzech bogów - Zeusa, Posejdona i Hadesa, są tak potężne, że zabrania im się prawa do życia. Tu pojawia się mój problem...
 Chcę, aby moja historia nie była prawdziwa. Chcę być normalnym dzieckiem, chodzić do szkoły i nie mieć nic wspólnego ze starożytną Grecją. Niestety moja historia jest prawdziwa. Nie pozostaje mi nic innego, jak opowiedzieć wam ją...
Alice_Alis & wildwolf007

10
Obóz Herosów - Zapomniane Historie
Percy Jackson jest inny. Zachowuje się podejrzanie, jak nie on. I nikt tego nie widzi. Nikt nie zauważa pułapki, która czyha tuż za rogiem.
Wróg czy przyjaciel? Czy on sam wie, kim jest? Czy pamięta...?
Najlepiej zakryć oczy i nie zwracać uwagi na wszystkie omyłki skryte po kątach, udawać jak dzieci, że Was nie ma. Przeczekać złą chwilę. Teraz nie ma na to czasu.
Adminka Pomyluna

11
The Olympians- The armed insurrection of demigods 
Percy miał nadzieję, że po wojnie z Gają wszystko wróci do normy. Zda maturę i w Nowym Rzymie ułoży sobie życie z Annabeth. Jednak los chciał inaczej. Kolejna przepowiednia. Powrót jednej z najpotężniejszych półbogiń, która twierdzi, że jest jego siostrą. Percy stoi w środku największej z wojen. Jak potoczą się jego losy? Możesz się przekonać wchodząc na mojego bloga :) 
Mrs. Lady

12
Spokojnie- to tylko ja...
 Fan Fiction wzorowane na twórczości Ricka Riordana, książek pt.: ,,Percy Jackson i bogowie olimpijscy" oraz ,,Olimpijscy Herosi".
Zajrzyj do świata Percy'ego, Annabeth, Nica i innych półbogów! Oni już na Ciebie czekają!
No i bądź spokojny- w końcu to tylko ja...
Annabell di Angelo

13
It's not over yet
Wiedziałam, że jestem inna... Ja miałam szczęście, że dowiedziałam się to od boga. Najpotężniejszego z bogów. Pan piorunów przyszedł i powiedział, że jestem herosem... i także, że jestem jego córką... Co było dziwne, bo mój tata umarł jak miałam 11 lat...
Karola 21 

14
The Story Of New Generation  
Nowe pokolenie. Nowi herosi. Nowe przepowiednie. Nowa misja. Nowe zagrożenie. Dzieci najlepszych herosów będą musiały zmierzyć się z nowymi przeciwnikami, ocalić najbliższych i uratować świat. Obydwa obozy są zagrożone, sojusznicy zamieniają się we wrogów, zagłada jest bliska. Czy Bianca, Silena, Luke, Leo, Sammy i Esperanza dadzą radę powstrzymać nowego największego wroga? Potężniejszy niż Kronos, silniejszy niż Gaja. Czy półbogowie przetrwają?
Susan Kelley


15
We're All Mad Here 
Czy ktoś z Was zastanawiał się, jak wyglądają wakacje w Obozie Herosów? Nie, nie mam na myśli problemów, misji, walki na śmierć i życie z kolejnym, niepokonanym wrogiem, który jednak okazuje się nie być taki 'niepokonany'...
A gdyby tak... A co powiecie na opowiadanie pokazujące OH w wakacje? Jak obozowicze spędzają czas wolny, do czego są zdolni byle opuścić łucznictwo z Chejronem? Skąd w zatoce rekiny? Kto prowadzi nielegalny handel ciasteczkami, i dlaczego dzieci Hefajstosa muszą być zawsze trzeźwe?
Zapraszamy do przeczytania "Wakacji z ograniczoną odpowiedzialnością". Dwie dziewczyny(dwie narracje dwóch autorek) przez jedno pechowe wydarzenie trafiają już na początek wakacji do świata herosów i od razu pochłania je obozowa codzienność. A zdarza się, że takie wakacje, mają jeszcze bardziej ograniczoną odpowiedzialność, niż samobójcze misje i ratowanie świata po raz setny.
Szablon