FanFiction - Zmierzch

1
Wiecznie szczęśliwi? Chcielibyśmy... 
Chcecie poznać moją historię? Opowiem ją w skrócie.
Nazywam się Veronica Marietta Vergh, a właściwie już Black. Urodziłam się 8.11.1990 roku w Forks. Małym deszczowym miasteczku. Tu poznałam pierwszą przyjaciółkę Bellę Swan i przyjaciela Jacoba Blacka. Niestety, gdy miałam 5 lat Bella musiała wyjechać. Dorastałam otaczając się znajomymi ze szkoły. Przez długi czas utrzymywałam ścisłe kontakty z Jacobem. Rok przed powrotem Belli w Forks zjawiła się tajemnicza rodzina Cullenów. Zaprzyjaźniłam się z nimi. Teraz to oni byli mi bardzo bliscy. Natomiast Jacob odwrócił się ode mnie. Nie chciał mnie już znać. Nie rozumiał jak mogę się przjaźnić z wampirami. Ale oni mnie rozumieli. Nie zawiedli mnie. W przeciwieństwie do Jacoba. Miałam także ukochanego Bena. Byliśmy ze sobą trzy lata. W końcu, gdy Bella wróciła byłam w pełni szczęśliwa, no może z małym wyjątkiem. Jake...
Udało mi się zeswatać Bellę i Edwarda i wreszcie gdy wszystko zaczęło się układać dobrze, stało się coś, czego nigdy nie zapomnę. "Wypadek" jak na to mówili... Nocą, gdy szłam z Benem napadł na nas wampir. Mnie zamienił, a Bena zabił... Carlisle po tym zdarzeniu utrzymywał, że straciłam pamięć i to jego i Esme uznaję za rodziców.. Wszystko się wtedy zmieniło. Nie byłam już tą samą dziewczyną. Byłam wampirzycą. Chciałam zemścić się na zabójcy. Edward, Bella, rodzinka... oni wszyscy mi pomogli. Zabójcą był James... Ten sam, który chciał zabić Bellę. Ale jak to mówią Oliwa sprawiedliwa... Ciężko mi było pozbierać się po śmierci Bena, ale przed sobą mam całą wieczność. On też, ale już gdzie indziej... Wreszcie po wielu rozstaniach, wylanych łzach, złości nadszedł ślub. 
Bella Cullen

2
W życiu nie można zapomnieć najważniejszych chwil 
Myślimy, że jesteśmy szczęśliwymi ludźmi, że niczego nam już nie brakuje. Ale nie oszukujmy się. Tak nie będzie nigdy. Nigdy nie będziemy w pełni szczęśliwi. Świat i ludzie są zbyt okrutni, aby mogli nam na to pozwolić. Są chwile, gdy wydaje nam się, że już jest dobrze, że przepędziliśmy wszystkie złe chmury. Jednak one wracają, z podwójną siłą.
Tak było i w jej przypadku. Była czysta, wręcz nieskazitelna, niczym łza, tak samo jej życie. Pełne wspaniałych chwil, wartych zapamiętania. Dużo śmiechu i łez radości. Wydawać by się mogło, że jest najszczęśliwszą kobietą na świecie. Do czasu.
Kto by pomyślał, że sielanka młodej, niezwykle pięknej dziewczyny zamieni się z dnia na dzień w taki koszmar? Odpowiedź jest prosta: nikt.
Chciała krzyknąć "Pomocy!", ale wiedziała, że nie ma na tym świecie osoby, która byłaby w stanie jej pomóc. Dlatego postanowiła uciec. Jak najdalej od tego koszmaru.
Ale czy ucieczka była dla niej najlepszym rozwiązaniem?
Nie pamiętała jak znalazła się w tamtym zaułku, wśród szczurów, cała poobijana, przemoknięta i brudna. Nie wiedziała gdzie jest.
Za każdym razem, gdy traciła przytomność, zadawała sobie jedno pytanie: Kim ja jestem? 
s.w.e.e.t.n.e.s.s

3
 Vampires New Story 
Blog opowiada o biologicznej siostrze E. Cullena, która została przemieniona dwadzieścia jeden lat później po swoim bracie. Obydwoje nie mają pojęcia o swoim istnieniu, zatem jak potoczą się Ich losy? Historia o dążeniu do prawdziwego szczęścia, gdzie nic nie przychodzi łatwo
Viviene

4
Gdy miłość odchodzi zabrana przez śmierć, pozostaje ból i tęsknota...
On umiera. Ona jest zrozpaczona. Jak ma dalej żyć? Wydawałoby się, że z czasem życie nabierze jeszcze normalności, ale jak może być to możliwe skoro nowi uczniowie to wampiry? Ale cii... na razie nikt o tym nie wie. I dlaczego jej siostra znów się we wszystko wtrąca?
Historia nawiązująca do Zmierzchu, lecz zupełnie inna. Nudna Bella zostaje zepchnięta na drugi plan, a rycerski Edward będzie musiał się zmierzyć z bardzo poważnym rozdarciem emocjonalnym nawet jak na wampira. I tylko jednej osobie uda się odnaleźć powtórne szczęście...
 Ianthe

5
Zagubieni w czasie
Co by było, gdyby sny stały się czymś więcej niż jedynie nocnymi majakami? Gdyby świat, nawet nieśmiertelnych, skrywał w sobie więcej tajemnic, niż wszystkim się do tej pory wydawało? Gdyby wśród wampirów i hybryd, istnieli tacy, którzy samym swym istnieniem wzbudzają w innych panicznych strach?
Czas to zjawisko złożone, to zaś co stało się w przeszłości, ma wpływ na dalsze wydarzenia. A gdyby zupełnym przypadkiem czasoprzestrzeń została zakrzywiona? Jak wiele zmieni się w przyszłości i co takiego może przynieść… przeszłość?
Kiedy tajemniczy wampir rozpoczyna polowanie, życie Renesmee zmienia się diametralnie i już nic nigdy nie będzie takie samo...
Nessa
Szablon