FanFiction - Justin Bieber

1
Be Alright  
Catrine Jeffries jest zwyczajną nastolatką ,która z powodu nowej pracy rodziców musi zmienić szkołę oraz miejsce zamieszkania. Wyjeżdża do Atlanty gdzie mieszkają jej ciocia z wójkiem oraz jej brat ,który przyjaźni się ze znienawidzonym przez nią Justinem Bieberem. A już myślała ,że zacznie nowe życie i zapomni o przeszłości.
maagiiee0

2
Kiss the bride 
Miłosny trójkąt pomiędzy mną, moją siostrą i moim ex. Co mogłoby pójść źle? Mia jedzie na ślub swojej siostry i może wszystko nie byłoby takie skomplikowane, gdyby narzeczonym jej siostry nie był Justin, były chłopak, którego wciąż kocha. 
autor: SuperSabrina; tłumaczka: Natalia 
Zakończony

3
You are my poison, Justin.
On ma kochającą rodzinę/Ona wychowuje się w domu dziecka
On jest zakochany bez wzajemności/Ona nie wie, co to miłość
On nie chce ukazywać swoich emocji/Ona jest uczuciowa
On jest rozrywkowy/ Ona jest cicha
On jest przerażający/Ona jest przyjacielska
On jest artystą/Ona lubi ludzi z pasją
On jest dupkiem/Ona jest romantyczką
On jest Justinem Bieberem/ Ona będzie jego siostrą
Co stanie się, gdy tych dwojga zamieszka pod jednym dachem ?
Czy sprawdzi się stwierdzenie, że "Przeciwieństwa się przyciągają" ?
Alex

4
Just Believe In Your Dream 
Dopóki mnie kochasz
Możemy głodować
Możemy być bezdomni
Możemy być spłukani

Dopóki mnie kochasz
Będę Twoją platyną
Będę twoim srebrem
Będę Twoim złotem

Dopóki mnie kochasz..."
Miałam kiedyś pewne marzenie...
Chciałam kogoś szczerze pokochać...
Niespodziewanie pojawia się On...
Pociągający...
Tajemniczy...
Niegrzeczny...
I nieprzyzwoicie przystojny...Ideał?
Pierwsze spotkanie...
Pierwsza rozmowa...
Pierwszy pocałunek...
I pierwszy....
Dopiero kiedy kompletnie straciłam dla niego głowę...
Zorientowałam się w co się wplątałam...
Mimo wszystko nie żałuję niczego..
I gdybym mogła zaryzykowałabym całe swoje życie...
...JESZCZE RAZ.
Baby 
Zakończony

5
Too Easy Love
Będąc sławną osobą nie możesz ufać nikomu. Każda osoba może wykorzystać Cię dla rozgłosu. Wiedziałem to, uważałem na każdego, kogo spotkałem.
Nie ufałem nikomu, oprócz dziewczynie, która powinna być na liście podejrzanych, której nie powinienem ufać.
Przewróciła moje życie do góry nogami, jednak nie wiem czy to dobrze. Czy całe to przedstawienie było warte swojej ceny.
Nie jestem pewien niczego. Wszystko stało się inne, od kiedy ją znam i pomimo tego, co się działo i tego, co ma się stać nie żałuję.
Bizzle Shawty (Caroline)
Zakończony

6
All Yours Baby
Kathe jest zwykłą dziewczyną, lubi od czasu do czasu się zabawić. Jej życie zmienia się gdy na imprezie poznaje przystojnego chłopaka Justina Biebera ,który okazuje się również jej nowym sąsiadem i ratuje jej życie. Spędza z nim coraz więcej czasu... Czy ta nieprzewidziana znajomość zmieni się w coś więcej? Jak bardzo zmieni się żyje Kathy ? Let's see. :)
Kamila Belieber
Zakończony

7
Nie osłodzisz zemsty goryczą porażki.
Gdy Arleen miała piętnaście lat została napadnięta, od tamtej pory na jej policzku znajduje się gruba, obrzydliwa blizna. Mijają kolejne lata, a ona wciąż stara się pozbierać. Gdy wszystko wydaje mi się wspaniałe niespodziewanie jej brat umiera w dziwnych okolicznościach, a ona sama trafia do małego piekła. Kim są ludzie, którzy podają się za jej przyjaciół? Co stało się z jej bratem? Dlaczego została wplątana w intrygę, o której nie miała pojęcia i czy może ufać komuś, kto ma diabelską duszę?
Di

8
Deep In Love 
Ona : Z pozoru cicha, grzeczna, poukładana On: Znany jako łamacz serc, arogancki typowy dupek. Jednak pozory mylą. Prawda?
Dzień bez dokuczania byłby świętem. Codziennie coraz bardziej ma go dość, jednak z drugiej strony coś ją do niego ciągnie.
Co się stanie kiedy nie będą mogli przestać? Jeżeli uczucie pomiędzy nimi wybuchnie niczym wulkan? Jak przetrwają straszną dla nich prawdę?
Jak myślicie przez co będą musieli przejść żeby w końcu móc być szczęśliwym? Czy zaznają spokoju i będą mogli cieszyć się....miłością? 
Ania Bieber

9
bloody sun 
uzależnienie
co to jest ?
jaki to proces i kiedy zachodzi ?
czy można uzależnić się od człowieka ?
chyba tak …
ja chyba się uzależniłam …
teraz jest moją własną odmianą jakiegokolwiek narkotyku …
potrzebuję go …
bez niego tracę wszystko …
wszystko co mam ,
wszystko co chce mieć …
jestem tylko człowiekiem …
jestem uzależniona …
od niego …
od jego uśmiechu i od jego dotyku,
od jego sposobu bycia …
ale po co on ma mieć kogoś takiego jak ja ?
po co mu ćpunka ?
wiem jedno boję się …
boję się tego wszystkiego
on mnie przeraża ,

uczucie do niego mnie przeraża .
Maja Jaworska 
Zakończony

10
One step to happiness... 
Miłość to wspaniałe uczucie a wtedy gdy jest odwzajemniona to czysta magia. Dwoje zagubionych, bliskich a zarazem obcych sobie osób musi nauczyć się żyć w swoim otoczeniu. Oboje mają trudne charaktery, oboje wiele przeszli ale czy to nie czyni ich bardziej ze sobą związanych. Jak to wszystko się skończy jak rodzące się między nim uczucie będzie miało wpływ na ich otoczenie, bliskich i na nich samych... A i zapomniałabym jaki wpływ na to wszystko ma to że są rodziną...
Natalia Łabojewska

11
The Right Man
Znają się od zawsze. On starszy od niej o trzy lata, przystojny, umiejący się zachować, ona młodsza, ładna i wysportowana. Po dwóch latach rozłąki spotykają się ponownie i zaczynają inaczej siebie postrzegać. Próbują bronić się przed obezwładniającym ich uczuciem.
Dlaczego, skoro oboje są młodzi, piękni i wolni?
Może dlatego, że są... rodzeństwem?
Robyn Gleams
Zakończony
12
Gwiazda pop Justin Bieber był ofiarą paparazzi przez wiele miesięcy. Wspierali go od lat, a teraz są przeciwko niemu. Sytuacja ciągle się pogarsza. Atakują jego prywatną przestrzeń, chwile by zniszczyć wszelkie możliwe szanse na normalne życie. Zabrali emocjonalny stan Justina i roztrzaskali go na kawałki. Nikt nie wie, kiedy się załamie, ale kiedy to się stanie, paparazzi będą tam, aby go złapać i nie przestaną, dopóki zniszczą całej jego kariery i wszystkiego, na co pracował. Jackie Miller przecina ścieżki Justina w najbardziej nieoczekiwany sposób. Nie wiedzą, że w końcu będą potrzebować siebie nawzajem bardziej niż, się tego spodziewali. I kto wie, może Jackie będzie tą jedyną, aby pomóc Justinowi zobaczyć lepsze życie. Życie, które nie wiąże się z paparazzi. Ona może być jedną, która uratuje go, zanim zdecyduje się rzucić to wszystko. Ale patrząc na to, każdy ruch Justina, fałszywe oskarżenia powoli psują prawdziwą osobę, jaką on naprawdę jest... Czy będą chcieli również zniszczyć Jackie? Jedyną dobrą rzecz, jaka mu ewentualnie została? Kiedy zrozumieją, że Justin jest tylko człowiekiem?

13
Różnica wieku? To przecież było. Mimo że dzieli nas dwanaście lat, nie stanowi to żadnej przeszkody. Charakter? Mamy podobny, więc on również nie stanowi problemu. Zainteresowania, przeszłość, znajomi? Każdy z tych szczegółów ma swoją drobną wartość, minimalne znaczenie. Romans nauczyciela z uczennicą? To, w dzisiejszych czasach, bardzo modne. Więc może porachunki gangów? Przereklamowane.
Co więc stanowi największy problem, przez który oczy wszystkich dookoła nienaturalnie się powiększały? Mam na imię Jazzy. To nie dziwne, racja. Jednak niepokojące jest to, że Justin, mój chłopak i osoba, która znaczy dla mnie więcej, niż wszystko inne, jest równocześnie... moim ojcem. Ojcem, który ze wzajemnością zakochał się we własnej córce...
Paulaaa 
Zakończony

14
PROLOG! ! !
Czy kiedykolwiek sądziliście że, jedno spojrzenie, jeden uśmiech wystarczy aby kogoś pokochać? Czy kiedykolwiek wasze serce przyśpieszało swe bicie, a w brzuchu poczuliście stado motyli. Czy to wszystko wystarczy, aby czuć się szczęśliwą.Czy w moim sercu jest miejsce na czyjąś twarz, czy ja umiem kochać. Nie wiem. Nic już nie wiem... jestem tak jakby w pustce. Nigdy nikogo nie kochałam, nie czułam tego uczucia. Sama tracę wiarę,że kiedykolwiek w moim życiu pojawi się ktoś kto obróci moje życie do góry nogami, sprawi że poczuje się wyjątkowa i niezwykła. Nie wiem czy miłość istnieje? Mam w głowie tyle pytań, na które nie znam odpowiedzi. Czy moje życie stanie się kiedyś choć odrobinę ciekawsze, czy zawsze będę tą szarą, nieśmiałą myszką, bez przyjaciół, bez perspektyw na życie. Czy ujrzę zachód słońca na plaży, popływam z delfinami, skoczę ze spadochronu. Czy kiedykolwiek zrobię rzeczy które bym chciała. Chcę żyć własnym życiem.Mam dosyć tej mnie, chce się zmienić nawet od...zaraz.Chcę być kimś, znaleźć przyjaciół, może miłość . Więc zacznijmy od początku.
Belieber 

15
Camille zwykła a zarazem wyjątkowa dziewczyna żyje swym dotychczas monotonnym życiem,szkoła dom kościół i jedna przyjaciółka,do póki na jej drodze nie staje gwiazda Popu Justin Bieber,wszystko jest jak w bajce do póki Justin nie staje się porywczy i agresywny...Po nie udanych wakacjach Camille wraca do swojego kraju gdzie czas leci swoimi drogami..Camille ma wyjść za mąż do póki nie spotyka po raz kolejny w swoim życiu Justina,akcja się całkowicie zmienia po wypadku gdy Camille zapada w śpiączkę Justin wyjeżdża zostawiając jej kilka milionów na koncie i pieniądze...Gdy wreszcie się budzi okazuje się że straciła pamięć...Jak Historia potoczy się dalej ? Czy losy Justina i Camille zmienią się po raz kolejny i miłość oraz szczęście zawita w ich progu ? 
Kamilka 
Zakończony

16
Piękne, cudowne, pełne zabawy i miłości życie... Cóż to na pewno nie tyczy się jej. Śmierć ojca, kolejny ślub matki, przeprowadzka, nowe siostry, nowe problemy i oczywiście chłopak, który jako jedyny jest w stanie rozbudzić w niej chęć mordu.
"-Po co mam wracać gdzieś gdzie nie jestem potrzebna?
-W sumie racja.-przytaknął rzeczowo.
-Słucham?!-krzyknęłam zaskoczona.
-Teraz powinieneś mnie namawiać, żebym wróciła do domu, bo moi rodzice się martwią i...-miałam już kończyć kiedy mi przerwał rozbawionym głosem, kierując się w stronę białej sofy, która stała dwa schodki niżej.
-Niby czemu powinienem to robić?
-Hmmm... Może dlatego, że każdy normalny człowiek by tak zrobił.-uniosłam się sarkastycznym tonem.
-Nie.-powiedział siadając na sofie.-Tak powiedziałby każdy człowiek, który chciały się ciebie pozbyć albo się o ciebie martwił, a ja nie należę do żadnej z tych grup."
Anonimowa

17
Co się stanie jeśli twoje idealne życie, twój idealny świat odwróci się do góry nogami.
Co jeśli osoby które kochasz nie są tym za których się podają?
Co jeśli za tym wszystkim kryje się coś więcej?
Czy najlepszym rozwiązaniem będzie uciec i zacząć wszystko od nowa ,a może lepiej stawić temu czoło?
Martha jest niewinna dziewczyną ,pełną współczucia i miłości. Jej celem jest pomóc innym, to jej dar który chce wykorzystać.
Pytanie... kto jej pomoże?
Kto pokaże jej światło w ciemnym tunelu?
Czy będzie potrafiła się przeciwstawić i walczyć o swoje?
Evelina F 

18
Czy zwykła dziewczyna ma szansę na normalny związek ze swoim idolem? Czy ktoś, kto może mieć każdą dziewczynę zwróci uwagę na niepozorną brunetkę? A co jeśli okaże się, że to jeden wielki blef? 
Selena Grin
Zakończony 

19 
All Bad
Ariel Butler jest szesnastoletnią dziewczyną, dla której życie nie było zbyt łaskawe. Brak rodziców, ich niechęć i odrzucenie sprawiają problemy w jej dalszym rozwoju. Brak autorytetu i miłości z ich strony przyczyniają się do strachu w kwestii pokochania kogokolwiek.
W tym wszystkim jest też Justin…
Który nagle staje się dla Ariel kimś więcej niż tylko przyjacielem brata.  

.zuza.

Szablon