FanFiction - Słodki Flirt

1
Szesnastoletnia Flashie Roter przeprowadza się do innego miasca. A co za tym idzie? Nowa szkoła, nowi znajomi… Dziewczyna dość szybko zaaklimatyzowała się w nowy w miejscu. Znalazła tam najlepszą przyjaciółkę Kim i chłopaka, który zawrócił jej w głowie. Czy coś z tego będzie?
MajkiMike the Dreamer

2
Kochaj albo rzuć...
"Cześć, jestem Elena. Elena Moore. Niedawno przeprowadziłam się do mojej cioci Aghaty. Mieszkamy razem w domku. Moi rodzice musieli wyjechać w pilnej sprawie, a mnie zostawili tutaj. W sumie się cieszę, że zostałam. Wizja przeprowadzenia się na drugi koniec świata nie bardzo mnie satysfakcjonowała. Ciocia już przed moim wyjazdem zapisała mnie do liceum Słodki Amoris. Dziwna nazwa, prawda? Też tak uważam, ale cóż, mam nadzieję, że będzie ciekawie!"
Elena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon