Low fantasy

1
Emma Winfield od dłuższego czasu miewa niezrozumiałe, lecz realistyczne sny. Obrazy, które widzi każdej nocy, tłumaczy zmęczeniem lub nawet szaleństwem. Z czasem jednak próbuje odgadnąć ich znaczenie i sens. Postanawia odkryć, co tak naprawdę symbolizują. Jej działania przyniosą nieuniknione konsekwencje i nikt nie będzie w stanie powstrzymać lawiny wydarzeń.
Leslie M

2
(Mój) Czarny Anioł  
Życie jest... nudne... Nie ma dla mnie nic ciekawego... Wszystko zaczyna mnie nudzić i nie wierzę, że może być lepiej. A wręcz przeciwnie- będzie tylko gorzej... Sama uważam, że jestem głupia, ale przyglądam się innym i sądzę, że są o wiele głupsi ode mnie. Całe życie czuje się sama.. Całe życie jakby bez nikogo... Nikomu nie można nic powiedzieć, bo zaraz zaczną się plotki... Całe życie w melancholii, udawania i niewiedzy... Kim ja jestem? Jaka tak naprawdę jestem? Kto ma znać odpowiedzi na te pytania jak nie ja sama? W końcu doszłam do wniosku, że mnie to nie obchodzi. Nie obchodzi mnie fakt, że wszystko idzie ku końcowi, że i tak zginę, że inni ludzie będą gadać coś na mój temat, że będzie źle jeśli zawalę jakiś sprawdzian, jakąś sprawę. Nagle sama z siebie zaczęłam to olewać, mieć wszystko gdzieś... I wtedy coś się zmieniło... Nareszcie poznałam kogoś, kto odmienił moje nudne życie, kogoś, kto jest inny... i nie jest człowiekiem...
Opowieść o siedemnastoletniej dziewczynie, która tak właśnie patrzy na świat, aż do momentu gdy spotkała demona o imieniu Ashimaru, z którym przez przypadek zawarła kontrakt.
NekoNestee

3
Żarłoczny czas niszczy wszystko prócz nas
Wszystko zaczęło się wiele wieków temu, gdy sto wybranych osób zostało obdarzone umiejętnościami podróży w czasie. Każda z tych osób posiadała swoją specjalną cechę, która wyróżniała ją na tle innych. Gdy zaczęli umierać, okazało się, że ich umiejętność nie ginie, ale jest przekazywana dalej ­- nie potomkom, nawet nie ludziom tej samej narodowości - w przypadkowy sposób, który rządzi się tylko jedną regułą: nie ma podróżnika w czasie w tym samym wieku. W każdym roku rodzi się jeden podróżnik. Po pewnym czasie, gdy pojawiły się osoby zainteresowane tym zjawiskiem, zasad zaczęło przybywać... a podróże w czasie stały się jedną z najlepiej strzeżonych tajemnic.
Vira nie powinna o tym wiedzieć. Nie powinna być z tym związana. Ale Czas... miał swój własny plan...
Gabsone nene 

4
Duch z Warm Springs
Nastoletnia Samantha opuszcza Anglię, by zamieszkać z ojcem w małym miasteczku Madras w stanie Oregon, zaraz obok rezerwatu Indian Warm Springs. Dziewczyna szybko poznaje nowych znajomych, zwłaszcza tych z rezerwatu. Po jakimś jednak czasie zaczyna odkrywać związane z tym miejscem tajemnice i dowiaduje się, że choć całe życie mieszkała na innym kontynencie, ma z Indianami dużo więcej wspólnego niż by się tego spodziewała. Kim naprawdę jest i jakie jest jej przeznaczenie? Co za tajemnice skrywają Indianie z rezerwatu w Warm Springs?
NatalieShakur

5
The Hunter
Podobno życiem rządzi przypadek, tak przynajmniej słyszałam. Czy to prawda? Summer i Mason. Dwie dusze, dwie historie. Jeden wieczór, jeden moment, który na zawsze zmienia ich bieg. Co, jeśli świat w którym żyjesz nagle ukaże przed Tobą swoje drugie oblicze? Co jeśli będzie ono tak samo przerażające, jak i piękne? Jedno jest pewne; jeśli już raz go zasmakujesz, ono nigdy nie pozwoli Ci odejść.
Nav.y Blue

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon