Czytelnicy polecają - lipiec 2014

Kategoria: Fanfiction|One Direction
Ten blog jest tłumaczeniem. Owiane tajemnicą. To nie jest zwykła miłosna historia. Występuję w niej Harry Styles, który prześladuje pewną dziewczynę. Naprawdę warto zajrzeć. Tłumaczenie jest bardzo wciągające. Każdy czytelnik to potwierdza. Mówię to jako osoba czytająca, nie tłumacząca. Naprawdę warto.
~Anonim


Kategoria: Fanfiction|5 Seconds of Summer
Trafiłam na niego przypadkiem na waszej stronce. Nie jestem wielką fanką 5 Seconds of Summer ale od razu zakochałam się w tym blogu. Autorka ma super pomysły i uważam, że świetnie pisze. Z niecierpliwością czekam na jej kolejne wpisy.
~Anonim


Niektóre rzeczy są wieczne
Kategoria: Fantastyka|Fantasy
Bloga poleciła mi pewna anonimowa dziewczyna, podająca się za przyjaciółkę autorki. Poprosiła mnie, abym zajrzała i przeczytała chociaż jeden rozdział. Wciągnęłam się tak bardzo, że w jeden dzień przeczytałam 20 rozdziałów, a u mnie z czytaniem, jest cienko. Od 20 rozdziału wiernie wyczekuje rozwoju akcji i staram się wspierać autorkę, która, jak zauważyłam, nie wierzy we własne możliwości. 
Myślę, że zasługuje na takie malutkie wyróżnienie, bo widzę ile pracy wkłada w to co robi i dalej trwa przy prowadzeniu bloga.
~Aga


Dziękujemy Wam za wszelkie nadesłane propozycje i mamy nadzieję, że w kolejnej edycji (sierpień) dostaniemy jeszcze więcej zgłoszeń. Pamiętajcie jest to niepowtarzalna okazja do odkrycia przed resztą czytelników nowych perełek w blogosferze.
 Załoga Katalogu Opowiadań

3 komentarze:

  1. Hey :)
    Chciałabym Wam zwrócić małą uwagę, związaną z kategoriami. W podpunkcie fantastyka, są rozwinięcia: postapoliktyczne, urban fantasy, fantasy, science-fiction, horror i inne. Podgatunkami fantastyki jest jedynie fantasy, science-fiction, horror. Urban fantasy to podpod gatunek fantasy (znajduje się tam m. in. high-, dark fantasy) a postapoliktyczne to podpod gatunek science-fiction. Jak się machnęłam w odmianie podgatunek, to sorry, ale chyba mnie rozumiecie. No i przepraszam, że w tutaj komentuję, ale nie bardzo wiedziałam gdzie zostawić komentarz :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem o co chodzi, ale poprostu uznałyśmy,że nie ma potrzeby tworzenia kolejnej zalinkowanej podstrony w podstronie.
    Ależ nie przepraszaj, jestem tu po to żeby odpowiedzieć na Wasze pytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć. Chciałabym prosić o zmianę adresu bloga oddech-dementora.blogspot.com, który znajduje się w Potterowskie: Czasy Harry'ego Pottera na http://the-prospect-of-death.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń

Szablon