Oficjalne odwieszenie zawieszenia działalności + Nabór + Życzenia

Kochani, 
po bardzo długim okresie zastoju, kłopotów etc. mam zaszczyt ogłosić, że KO powraca do życia. Może nie z wielkim rozmachem, ale wraca. Cóż powiedzieć, tym razem to ja zostałam sama. Mogłabym się tłumaczyć, że praktyki pół wakacji, potem studia etc, ale raczej nikomu to nie potrzebne. Pozostaje mi tylko przeprosić po raz kolejny za wszelkie kłopoty, usterki i tym podobne spowodowane zawieszeniem działalności bloga na tak długi czas i podziękować za cierpliwość, którą KO obdarzyliście. Nie wiem co się dzieje z resztą załogi, mam nadzieję, że się tu jeszcze pojawią i to jak najszybciej, bo samemu to wszystko ciężko ogarnąć. 
Anna

Nabór

 Z tego też względu zdecydowałam się na przeprowadzenie naboru i zwerbowaniu do Załogi KO 2 osób. 

Kto poszukiwany?
 Osoba posiadająca czas wolny, zapał i czasami przebłyski geniuszu organizacyjnego. Z doświadczeniem i bez, to nie gra znaczącej roli.

 Co należy zrobić?
Wysłać wiadomość tutaj -> katalog-opowiadan@wp.pl.
 Oraz napisać coś pokrótce o sobie:
  1. Imię/ Nick / Pseudonim 
  2. Wiek 
  3. Ewentualne doświadczenie.
  4. Zainteresowanie.
  5.  Dlaczego akurat Ty powinnaś/powinieneś zostać członkiem załogi KO?
Co dalej?
Nabór trwa do 10.01.2016 do godziny 23:59, w kolejnym tygodniu drogą meilową zostaną poinformowane osoby, które zostały wybrane do prowadzenia KO.

Powodzenia! 

Wszelkie pytania odnośnie Naboru proszę kierować pod tym postem, bądź bezpośrednio na nasz adres meilowy.

Życzenia

 Jedną z głównych przyczyn, dla których KO wraca do żywych, jest nadchodzący Nowy Rok 2016. 
Nie pozostaje nic innego jak złożyć trochę przedwczesne życzenia noworoczne. A zatem wszystkim piszącym, aby wena ich nie opuszczała, świat dostarczał inspiracji a wyobraźnia niesłabnącą mocą była. By pióro lekkim było, błędów się wystrzegało i nigdy się nie gubiło. Również mnóstwa czytelników i jak największej ilości pozytywnych komentarzy. Czytającym, oby blogosfera ciekawą Wam była i żebyście w niej mnóstwo wciągających historii znaleźli, które pozwolą wam zapomnieć o rzeczywistości, poczuć dreszczyk emocji i wylewać morze łez. A ogólnie dla wszystkich, zdrówka, szczęścia, sukcesów, pomyślności i radości, marzeń spełnienia i ciekawych doświadczeń, coby sprawiły, że Nowy Rok będzie lepszy do poprzedniego. :D

 
 

3 komentarze:

  1. A ja miałabym pytanie odnośnie tego gdzie zgłosić bloga. Bo wpadłam tu całkowicie przez przypadek i się lekko zgubiłam :) Mam nadzieję, że strona nadal się będzie rozwijać, bo widać, że jest tu włożony kawał serducha i czasu. Życzę jeszcze większych sukcesów w nadchodzącym roku i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bloga można zgłosi pod zakładką ZGŁOŚ SIĘ :), oczywiście jak spełnia wszystkie punkty Regulaminu ;).
      A na przyszłość to wszystkie pytania tego typu pod zakładką PYTANIA :>.
      Serdecznie dziękuję za życzenia.
      Anna z KO

      Usuń
  2. Zawsze miło widzieć, blog wraca do działa! Pozdrawiam i życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon