FanFiction - Akademia Wampirów

Życie to jedno wielkie pasmo niespodzianek.
Opuszczając szkołę św. Vladimira sądziłam, że teraz będzie prościej. Ta chciało by się!
Po udowodnieniu mojej niewinności w sprawie zabójstwa królowej Tatiany, zostałam strażniczką Wasylisy Dragomir, a jednocześnie oficjalną dziewczyną Dymitra Bielikowa. Dwa miesiące po koronacji mojej przyjaciółki na królową morojów, miałyśmy wyjechać na studia do Leight, do tego czasu swoje wolne chwile spędzałam z ukochanym lub przyjaciółką ( w końcu miałam swoje obowiązki względem niej). I wszystko było by dobrze, gdyby nie jeden mały szczegół...
Angelika Angela

Ciąg dalszy VA "Życie nigdy nie jest takie proste Rose"
Ciąg dalszy Akademii Wampirów. Rose z Dymitrem wybierają się na wakacje przed udaniem się na uczelnie razem ze swoimi podopiecznymi. Czy będą to normalne wakacje? Co stanie się ze strażnikami, a co będzie z Taszą? Jak potoczą się ich losy? Tego dowiesz się czytając moje opowiadanie :D
Roza
Szablon