FanFiction - Dary anioła

 1
Kiedyś było inaczej . . . byliśmy w sobie zakochani po uszy. Nigdy nie myśleliśmy o żadnych konsekwencjach naszych czynów. On był inny. Był troskliwy i opiekuńczy, ale zamienił moje dziecko w potwora. Chciał władzy. Był w stanie poświęcić dla niej wszystko. On również odwzajemniał moje uczucia, ale nie mogę mu wybaczyć tego wszystkiego.
Nazywam się Jocelyn Fairchaild-Morgenstern, ale to niedługo ulegnie zmianie. Nie pozwolę mu, aby zniszczył nasze drugie dziecko. Ucieknę od niego. Przepłakałam już tyle nocy, że nie mam już siły dłużej tego robić. Czas zacząć działać. Nie pozwolę mu zaprzepaścić szansy na normalne życie naszej córki. Nie powiedziałam mu, że jestem w ciąży. Wychowam naszą córkę z dala od tego wszystkiego.
Crazy Mofo

2
Noc, Stałam w opuszczonym budynku oko w oko przeciw czwórce Łowców, mimo tej ciemności mogłam dostrzec srebrny bat przypominający węża, który leciał w moją stronę. W ostatniej sekundzie zdążyłam odskoczyć, zza pasa wyjęłam seraficki nóż, szepnęłam jego imię i rzuciłam w przeciwnika, który go uniknął i parę chwil później znalazł się obok mnie, odepchnęłam go ręką z taką siłą że ten poleciał na pobliską ścianę. Odwróciłam się, w moją stronę biegło 2 Nefilim, blask księżyca padał na ich twarze przy czym wiedziałam jak wyglądają. Dwóch chłopaków, jeden z nich miał czarne kruczowate włosy i niebieskie oczy, ubrany w strój bojowy, drugi przypominał anioła, miał blond włosy i złote oczy, które mogły hipnotyzować, w tej samej chwili ten pierwszy wycelował we mnie strzałą za to ja wykonałam obrót i kopnęłam bruneta w brzuch w efekcie wleciał na jakieś kartony. Blondyn rzucał we mnie 3 nożami na raz, musiałam je unikać przez co wpadłam na stół, weszłam na niego i złapałam pierwszą lepszą rzecz, która okazała się być wazonem i rzuciłam w stronę chłopaka jednak ten uniknął zderzenia, wynikiem tego było że wazon trafił dziewczynę stojącą za nim, na moje nieszczęście chłopak wykorzystał moją nieuwagę i rzucił się na mnie i oboje spadliśmy na ziemię. Nie mogłam się ruszyć, nastolatek obezwładnił mnie i nie miałam najmniejszych szans na ucieczkę...
R.V.S.

3
Isabelle Lightwood, mimo swojej urody i wdzięku, czuje się wewnętrznie jak staruszka z stoma kotami.
Wydaje się, że jej życie już nie ma takiego smaku, jak wcześniej. Próbuje ułożyć sobie je na nowo z marnym skutkiem.
Kiedy widzi rodziców w separacji małżeńskiej, a tuż obok Clary z Jacem i Aleca z Magnusem przestaje rozumieć wszystko, co próbował pokazać jej Simon...
dzięki temu zaczyna się jej podróż do przeszłości. Ma jeden cel: zmienić przyszłość tak, by nikt tego nie zauważył. Czy zniszczy wszystko, czy ocali ludzi od śmierci...?
Adminka Pomyluna

4
Na pozór zwykła dziewczyna. Prowadzi spokojne życie. Pewnego dnia przez zupełny przypadek odkrywa, kim tak naprawdę jest. Jej matka niespodziewanie znika, a ona zostaje porwana. Jakby tego było mało widzi to, czego inni nie dostrzegają. Wkracza w niebezpieczny świat pełen przemocy. Ciągle dowiaduje się nowych rzeczy o sobie. Przez szesnaście lat nie wiedziała, kim naprawdę jest. Zakochuje się w nieodpowiedniej osobie. Mimo ostrzeżeń przyjaciół coraz bardziej zadurza się w chłopaku.
Poznajcie Clary Fray.
Nathalie Herondale

5
Przepełniona brokatem historia rodem z bajki o Kopciuszku. Związek Magnusa i Aleca z góry skazany był na porażkę. Co gorsza jeden z nich musi poślubić piękną nie znajomą. Czy będą razem? Opowieść pełna paradoksów, intryg i przede wszystkim humoru. 
Królewna Śnieżka 

6
Opowiadanie o Rosemarie Herondale. Osierocona Nocna Łowczyni, zakochana w chłopaku który chce zostać jej parabatai. Z nadzieją oczekuje swoich 18 urodzi, po których będzie mogła przejąć majątek Herondale'ów. Jednak czy do nich dożyje? Demon który w akcie zemsty na jej rodzinie zabił jej rodziców, teraz pragnie krwi jej i jej nowo odnalezionego kuzyna Jace'a. Czy zdołają pokonać demona, zanim on, zabije ich?
Black Sky

7
Zło czai się wszędzie.
Valentine, co prawda, odszedł, jego syn Jonathan również, jednak to nie oznacza końca kłopotów dla nowojorskich Nocnych Łowców. Pojawiło się nowe zagrożenie - sekretny uczeń Morgensterna postanowił cofnąć się w czasie, namieszać w historii i sprawić, by ci którzy pokonali jego pana nigdy się nie narodzili.
Maryse Lightwood podejmuje decyzję o wysłaniu dwóch, sprowadzonych do Nowego Jorku zaledwie pół roku wcześniej Łowczyń - pół krwi faerie Ivy i pochodzącej z dziwnie "uśpionej" rodziny Sorelle - do dziewiętnastowiecznej Anglii. Do czasów życia pół Łowczyni, pół demona, do czasów przerażających diabelskich maszyn, do czasów potężnej miłości dwóch chłopców do jednej dziewczyny.
Czy te, dopiero raczkujące w Świecie Cieni, Nocne Łowczynie poradzą sobie z trudnym zadaniem pilnowania przeszłości? Czy powstrzymają się od zmieniania jej mimo woli? I czy nie ulegną urokom dziewiętnastowiecznych młodzieńców?
Nyks

8
Myśleliście kiedyś nad tym co by było gdyby Valentine jednak przejął władzę nad Światem Cieni?
Gdyby wymordował i obalił Clave a sam mianował by się konsulem Neflim?
Gdyby Jace i Clary nigdy się nie spotkali?
Co by było gdyby to Valentine wychowywał Clary, a Jonatan mieszkał całe życie w świecie przyziemnych?
Gdyby Jace Herondale od początku wiedział kim jest?
Nie? To zaraz wam opowiem jak to jest żyć pod reżimem Valentina. Opowiem wam historię pewnej dziewczyny, która żyje w świecie przyziemnych i ukrywa się przed Valentinem, by kiedyś pomścić wszystkich swoich bliskich.
To dziewczyna, którą porzucili rodzice, a przygarnęli obcy ludzie. Ona wraz ze swoimi przyjaciółmi będą musieli stawić czoła swojemu przeznaczeniu.
Poznajcie Raven Carstairs i jej historię.
Rose BluSky

9
Clary, pół demon, pół Nefilim nie przejmuje się niczym, bo ma przyjaciół i kochanego ojca. Do czasu, kiedy wszystko zaczyna się komplikować. Poznaje innych Nocnych Łowców w jej wieku, którzy obwiniają ją o zabójstwo ludzi i nie tylko. Jednak to nie wszystko. Dziewczyna dowiaduje się po szesnastu latach, że ma brata, a Clave chce zrobić wszystko, aby móc zabić każdego pół demona. Uda im się z tego wybrnąć, czy może wszyscy zginą?
Demonica Shasta

10
Opowiadanie jest połączeniem " Darów anioła" i "Diabelskich maszyn". Opowiada o nieśmiertelnej dziewczynie, która zakocha się w nieodpowiedniej osobie. Po latach spotka potomków swoich dawnych przyjaciół. Czy spotka też swojego ukochanego?
Ewa

11
Oni. Nocni Łowcy.
Myślą, że wiedzą wszystko.
Myślą, że nic ich nie zaskoczy.
Myślą, że nikt ich nie zauważa.
Nie wiedzą jednak, że istnieje jedna dziewczyna.
Jedna Przyziemna.
Która wie więcej niż mógłbyś się spodziewać.
Nie każdy Przyziemny jest ślepy.
Ona ma "Wzrok".
Annapneo
Szablon