Blog miesiąca - Sierpień - WYNIKI


Z przyjemnością informujemy, że konkurs „Blog Miesiąca - SIERPIEŃ” został rozstrzygnięty.
Jury w składzie: 
Patrycja
Reiciakowa
 Livi ♥ 
Anna Paulina 
nagrodziło i wyróżniło najciekawsze prace. W związku z tym, iż tylko dwie osoby wysłały swoje prace, każda z nich zostanie nagrodzona. Stałą nagrodą jest promocja zwycięskich blogów na Stronie Głównej przez kolejny miesiąc, czyli w tym przypadku wrzesień.
Dziękujemy dziewczynom, które podjęły  wyzwanie i spróbowały swoich sił w konkursie.


                                                             
                    Rinkashi Meari                 oraz                     Kattys





11 komentarzy:

  1. Fajnie by było gdybyście znaleźli opowiadania o osoboliwy dom pani peregrine 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. http://uwolnijwspomnienia.blogspot.com/?m=1 Co sądzicie ??? Nie wiem czy kontynuować , to dopiero początek

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, jestem tu nowa. Czytam dużo różnych blogów i najbardziej przypadły mi do gustu te z opowiadaniami. Dlatego zapraszam na mój blog
    http://wysnionemorze.blogspot.com/2016/12/rozdzia-i.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej
    Chciałabym zaprosić na nowo otwartego bloga(narazie jest tylko prolog). Dopiero zaczynam pisanie, więc bardzo cenię sobie uwagi. maraudersanthems.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. https://www.wattpad.com/story/120175529-the-other-side-of-popularity-niall-horan

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, zapraszam do przeczytania mojego bloga, zaczęłam wlasnie pisać i bardzo potrzebuje waszej opini, dziekuje :D

    wyraznepozadanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć.
    Z natury jestem cierpliwa, ale ostatnie, co się na KO wydarzyło, miało miejsce ponad rok temu. I nie mam na myśli kilku komentarzy na krzyż. Nie pytam, co się wśród załogi stało; to nie moja sprawa. Chciałabym tylko wiedzieć, jaka jest szansa, że Katalog odżyje? Tak długa cisza nie dziwiłaby mnie, gdyby blog był prowadzony przez jedną osobę. A jest was cztery. Nie wiem, może potrzebujecie nowej krwi, która rozruszałaby zakładki i całą resztę? A jeśli nie macie już ochoty tego prowadzić, znajdźcie osobę/osoby, które przejmą spuściznę KO. Ten blog nadal jest oblegany. Nie mogę patrzeć, jak mój ukochany Katalog krwawi licznymi linkami do nowych blożków, którymi nikt się nie przejmuje. Tyle opowiadań czeka na wprowadzenie do bazy i rozreklamowanie. Jestem tu od dawna,pamiętam członków poprzedniej załogi. Nie mam nic przeciw kolejnym ewentualnym zmianom.

    A Wy, drodzy Odwiedzający? Co sądzicie o reaktywacji KO? Nie wierzę, żebym została tu sama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram, ja też bym chciała jakiejś ożywki (swoją drogą mam pełno bo kupiłam pakiet VIP ostatnio) albo chociaż aktualizacji, by nie wbijać na blogi sprzed 5 lat porzucone lub usunięte... No i serio, wolę blogi niż wattpada a je poznawałam głównie dzięki temu tu xd

      Usuń
    2. Kurde dziewczyny dalej nic? Jeśli potrzeba wam pomocy to piszcie, mogę wam pododawać kandydatów do zakładek i przeszukać niedziałające linki (porzucone blogi) :<

      Usuń
  8. Bardzo ciekawy blog,można znaleźć tu ciekawe treści. Wielki szacunek za dzielenie się swoją pasją i talentem. Oby takich ludzi było więcej.
    Jeżeli lubicie opowiadania fantasy połączone z innymi gatunkami zachęcam do zaczytania się na moim blogu, na którym regularnie pojawiają się nowe rozdziały mojej książki. Zachęcam. Adres: http://mynewbook25.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. https://archiveofourown.org/works/32423788/chapters/80394295

    Ave, chcę zaprosić na moje opowiadanie ;).

    OdpowiedzUsuń

Szablon